دروس

بازیگر نقش حمیده در هشت و نیم دقیقه

بازیگر نقش حمیده در هشت و نیم دقیقه

معصومه رحمتی، بانوی هنرمند عرصه ی تئاتر و تلویزیون، در سال 1358 در پایتخت ایران، تهران، دیده به جهان گشود. ذوق و استعداد سرشار او در زمینه ی بازیگری، وی را به سوی آموختن فنون این هنر فاخر سوق داد و او را به عضویت کانون سینماگران جوان درآورد.

رحمتی در این کانون، گام های اولیه ی ورود به دنیای پرفراز و نشیب هنر را برداشت و با تلاش و پشتکار مثال زدنی، دانش و مهارت های خود را در زمینه ی سینما صیقل داد. عطش سیری ناپذیر او برای آموختن، وی را به موسسه ی ماهان (تحت مدیریت امیر دژاکام) کشاند و در آنجا نیز از محضر اساتید برجسته ی این عرصه بهره مند شد.

علاوه بر این، رحمتی با حضور در ورک شاپ های متعدد که توسط کارگردانان مطرح سینما برگزار می شد، بر تجارب و آموخته های خود افزود و گامی دیگر در جهت ارتقای سطح حرفه ای خود برداشت.

ورود به دنیای پرفروغ بازیگری

با کوله‌باری از دانش و تجربه، معصومه رحمتی آماده ی ورود به دنیای واقعی بازیگری بود. او با ایفای نقش در فیلم های کوتاه و تئاتر، ذوق و استعداد خود را به اثبات رساند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

نقطه ی عطف دوران حرفه ای رحمتی، حضور در سریال پرمخاطب “هشت و نیم دقیقه” بود. او در این سریال، نقشی کلیدی را بر عهده داشت و در قامت “حمیده”، همسر “نیما” به ایفای نقش پرداخت. بازی درخشان و تاثیرگذار رحمتی در این سریال، نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد و او را به عنوان یکی از چهره های نوظهور و آینده دار عرصه ی بازیگری به جامعه ی هنری معرفی نمود.

بی شک، معصومه رحمتی با پشتکار، خلاقیت و ذوق هنری خود، مسیر روشنی را در عرصه ی بازیگری پیش رو دارد و می تواند در آینده ای نه چندان دور، شاهد افتخارات و موفقیت های چشمگیری از این بانوی هنرمند باشیم.

از مطلب خوشت اومد امتیاز بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا