بازیگر

ژیلا شاهی بازیگر نقش لیلا در سریال داریوش

ژیلا شاهی در سریال داریوش

ژیلا شاهی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۳۶۴ در اردبیل است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ در کانون پرورش فکری آغاز کرد و با حضور در کلاس‌های حمید سمندریان، توانایی‌های خود را تقویت کرد. شاهی برای بازی در فیلم‌های مطرحی چون “زغال”، “شیطان وجود ندارد” و “قصر شیرین” شناخته می‌شود. نامزدی سیمرغ بلورین و جوایز دیگر، گواهی بر توانایی‌های بازیگری اوست.

ژیلا شاهی، بازیگر سینما و تلویزیون، با نقش‌آفرینی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون “قصر شیرین”، “زغال” و “شیطان وجود ندارد” به شهرت رسید. او که از سال ۱۳۸۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرده، با حضور در کلاس‌های حمید سمندریان، مهارت‌های بازیگری خود را ارتقا بخشید. نامزدی سیمرغ بلورین و جوایز متعدد، موید توانایی‌های چشمگیر این بازیگر جوان است.

ژیلا شاهی، متولد اردبیل، از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود. او فعالیت حرفه‌ای خود را از کانون پرورش فکری آغاز کرد و با پشتکار و تلاش فراوان، به یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران تبدیل شد. حضور در کلاس‌های حمید سمندریان، نقطه عطفی در مسیر هنری او بود. شاهی با بازی در فیلم‌هایی چون “قصر شیرین” و “شیطان وجود ندارد”، توانایی‌های خود را به اثبات رساند و جوایز متعددی را کسب کرد.

شاهی در سریال داریوش (2)
شاهی در سریال داریوش (2)
شاهی در سریال داریوش (3)
شاهی در سریال داریوش (3)
شاهی در سریال داریوش (4)
شاهی در سریال داریوش (4)
شاهی در سریال داریوش (1)
شاهی در سریال داریوش (1)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا