بازیگر

عاطفه پرستش بازیگر فیلم طلا و مس

عاطفه پرستش بازیگر فیلم طلا و مس

پرستش
پرستش
پرستش (1)
پرستش (1)
پرستش (2)
پرستش (2)
پرستش (3)
پرستش (3)

عاطفه پرستش کیست؟

عاطفه پرستش یه بازیگرِ دهه هشتادیه که فقط تو یه فیلم بازی کرده. اون تو 8 سالگی تو فیلم “طلا و مس” همایون اسعدیان نقش “عاطفه” رو بازی کرد و بعد از اون دیگه هیچ خبری ازش نشد.

برخی فکر میکنن که عاطفه بعد از بازی تو این فیلم از ایران رفته باشه، چون از سال 88 هیچ اثری ازش نیست و کسی نمیدونه الان کجاست و چیکار میکنه.

سابقه کار

  • 1388: بازی در فیلم “طلا و مس” به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش “عاطفه” (دختر زهرا و سیدرضا)

نقش آفرینی در فیلم “طلا و مس”

“طلا و مس” یه فیلم تحسین‌شده از همایون اسعدیانه که تو جشنواره فیلم فجر 88 جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن رو برای نگار جواهریان به ارمغان آورد. تو این فیلم، بهروز شعیبی، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی هم بازی میکنن.

داستان فیلم در مورد یه طلبه به اسم سیدرضاست که با خانواده‌اش به تهران میاد تا تو کلاسای درس یه استاد اخلاق شرکت کنه. اما تو همون روزای اول که تو تهرانه، متوجه میشه که همسرش زهرا یه بیماری خاص داره. سیدرضا برای تامین هزینه درمان زهرا مجبور میشه که تو زندگیش تغییراتی ایجاد کنه و یه دیدگاه جدید به زندگی پیدا میکنه.

چرا عاطفه پرستش دیگه تو هیچ فیلمی بازی نکرد؟

هیچ کس نمیدونه که چرا عاطفه پرستش بعد از بازی تو “طلا و مس” دیگه تو هیچ فیلمی بازی نکرد. شاید به یه کشور دیگه مهاجرت کرده باشه یا شاید هم تصمیم گرفته که از بازیگری کناره گیری کنه.

هر چی که باشه، بازی عاطفه تو “طلا و مس” یه خاطره قشنگ برای تماشاچیا باقی مونده و امیدواریم که یه روزی دوباره تو سینما ببینیمش.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا