بازیگر

رها خدایاری بازیگر نقش طاهره شریف

رها خدایاری بازیگر نقش طاهره شریف

رها خدایاری، بازیگری که با نقش آفرینی در تئاتر، سینما و تلویزیون، درخشش خود را آغاز کرده، در سال 1363 در تهران متولد شد. او که فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد است، مسیر هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و با بازی در نقش “سهیلا” در سریال “یادآوری” به عنوان اولین سریال شبکه آی فیلم، به روی آنتن رفت.

خدایاری بازیگر نقش طاهره شریف (3)

ورود به دنیای بازیگری:

  • نخستین حضور رها خدایاری در قاب تلویزیون، به سال 1392 و بازی در سریال “یادآوری” به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل باز می‌گردد. او در آن زمان 29 ساله بود.
  • گرچه “یادآوری” به اندازه ی آثار بعدی خدایاری مانند سریال “چرخ و فلک” به شهرت و محبوبیت دست نیافت، اما تجربه ای ارزشمند برای این بازیگر جوان محسوب می شود.

خدایاری بازیگر نقش طاهره شریف (4)

چهره ای آینده دار:

  • رها خدایاری بدون شک یکی از بازیگران نوظهور و جویای نام ایران است که پتانسیل و استعداد درخشش در عرصه ی بازیگری سینما و تلویزیون را دارد.
  • او علاوه بر بازیگری در قاب تلویزیون، به عرصه ی تئاتر و هنرهای نمایشی نیز علاقه مند است و در این زمینه نیز فعالیت دارد.

خدایاری بازیگر نقش طاهره شریف (1)

افتخارات:

  • در کارنامه ی هنری رها خدایاری، کسب جایزه ی بهترین نقش خوان زن در جشنواره ی تئاتر شهر در سال 1395 به چشم می خورد.

خدایاری بازیگر نقش طاهره شریف (5)

نویسنده:

این متن توسط سارا محبی، فارغ التحصیل رشته ی سینما از دانشگاه علم و فرهنگ و علاقه مند به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه، برای شما نگاشته شده است. سارا محبی به دنبال کردن جدیدترین اخبار سلبریتی ها و به اشتراک گذاشتن آنها با مخاطبان علاقه مند است. علایق دیگر او شامل نویسندگی، نقاشی و یوگا می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا