بازیگر

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران

رامین پرچمی، بازیگری با سابقه درخشان در سینما، تئاتر و تلویزیون

رامین پرچمی متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۲ در شهر لنگرود استان گیلان است. او تحصیلات خود را در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر در دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند.

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (3)

فعالیت هنری رامین پرچمی از سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال تلویزیونی «در پناه تو» آغاز شد. او در این سریال در نقش «امیر» بازی کرد و به شهرت رسید. پرچمی در سال ۱۳۷۶ در فیلم سینمایی «ضیافت» به کارگردانی مسعود کیمیایی نیز ایفای نقش کرد.

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (2)

رامین پرچمی در سال ۱۳۸۲ سردبیری هفته‌نامه فرهنگی هنری «نقش‌آفرینان» را بر عهده گرفت. او در این هفته‌نامه مقالات و مصاحبه‌های متعددی با هنرمندان و چهره‌های فرهنگی منتشر کرد.

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (1)

پرچمی در سال‌های بعد در سریال‌های تلویزیونی دیگری از جمله «پس از باران»، «همسایه‌ها»، «زیر آسمان شهر ۳» و «اخراجی‌های ۲» نیز ایفای نقش کرد. او در فیلم‌های سینمایی متعددی نیز حضور داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به «اعتراض»، «تلفن»، «خاکستری»، «مهمان مامان» و «اخراجی‌های ۲» اشاره کرد.

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (8)

رامین پرچمی در سال ۱۳۸۹ در جریان اعتراضات جنبش سبز در ایران دستگیر شد و به زندان محکوم شد. او پس از چندین ماه تحمل حبس، در سال ۱۳۹۰ آزاد شد.

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (7)

رامین پرچمی از جمله بازیگران باسابقه و توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او در طول دوران فعالیت خود در عرصه هنر، نقش‌های ماندگاری را ایفا کرده است.

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (6)

رامین پرچمی بازیگر نقش فیروز در پس از باران (5)

بازیگر نقش دایی یونس در پس از باران

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا