بازیگر

بازیگر نقش آمریتا در فیلم هندی kill

بازیگر نقش آمریتا در فیلم هندی kill

لاکشا (با نام اصلی لاکش لالوانی متولد ۱۹ آوریل ۱۹۹۶) یک بازیگر هندی است. او نقش اصلی (پورو) را در سریال تاریخی پوروس (۲۰۱۷-۲۰۱۸) بازی کرد و از آن زمان در فیلم اکشن “کِیل” (۲۰۲۴) که اولین حضور او در سینمای هند است، ایفای نقش کرده است.

نقش آمریتا در فیلم هندی kill (4)
نقش آمریتا در فیلم هندی kill (4)

حرفه: در سال ۲۰۱۵، لاکشا اولین حضور بازیگری خود را با سریال تلویزیونی “واریر های” آغاز کرد. او سپس نقش یوراج مادهاو شکهاوات/کریش را در سریال “آدوری کاهاانی هماری” (۲۰۱۵-۲۰۱۶) ایفا کرد. پس از بازی در یک قسمت از “پیار تون کیا کیا”، لاکشا در سریال “پاردس مین های مرا دل” (۲۰۱۶-۲۰۱۷) در نقش ویر مهرا بازی کرد.

نقش آمریتا در فیلم هندی kill (3)
نقش آمریتا در فیلم هندی kill (3)

او نقش اصلی (پورو) را در سریال تاریخی تلویزیونی پوروس (۲۰۱۷-۲۰۱۸) بازی کرد. لاکشا پس از آنکه کارن جوهر، استودیوی دارما پروداکشنز او را برای یک قرارداد سه فیلمه امضا کرد، شروع به گسترش فعالیت خود در سینمای هند کرد. قرار بود او با فیلم “دوستانا ۲” محصول جوهر که فیلمبرداری آن در نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شد، اولین حضور خود را داشته باشد اما این فیلم در نیمه راه متوقف شد. همچنین اعلام شد که او در کنار شانایا کاپور و گورفته پیرزادا در درام عاشقانه “بدهادک” محصول جوهر و شاشانک خیتان بازی خواهد کرد اما این فیلم نیز متوقف شد.

نقش آمریتا در فیلم هندی kill (2)
نقش آمریتا در فیلم هندی kill (2)

اولین فیلم لاکشا “کِیل”، یک فیلم اکشن محصول دارما پروداکشنز بود که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و سال بعد اکران شد. او در این فیلم نقش آمریت، یک سرباز سخت‌کوش را بازی می‌کند که باید در یک قطار در حال حرکت با دزدها مبارزه کند. بری هرتز از روزنامه گلوب اند میل نوشت که او “با وحشیگری ترسناکی، جنگجو را احضار می‌کند”.

نقش آمریتا در فیلم هندی kill (1)
نقش آمریتا در فیلم هندی kill (1)

یک منتقد هندی به نام سوکانا ورما از ردیف نظر داد: “لاکشا قدرت مستقیم نیروی خود و ناامیدی خود را بدون تردید منتقل می‌کند”. لاکشا در آینده در سریال استریمینگ “استاردام” به کارگردانی آریان خان بازی خواهد کرد.

نقش آمریتا در فیلم هندی kill (5)
نقش آمریتا در فیلم هندی kill (5)
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا