انشادروس

انشا در مورد مادر کوتاه کلاس ششم

انشا در مورد مادر کوتاه کلاس ششم

مادر، کلمه‌ای مقدس که با شنیدن آن، دل‌ها از شادی لبریز می‌شود. مادر، فرشته‌ای است که از آسمان به زمین نازل شده تا فرزندانش را با عشق و محبت بزرگ کند. مادر، یعنی همه چیز. مادر، یعنی امید، مادر، یعنی زندگی.

مادر، از همان لحظه‌ای که ما را در رحم خود حمل می‌کند، تمام عشق و محبت خود را نثار ما می‌کند. او با تحمل درد زایمان، ما را به دنیا می‌آورد و با شیر خود، ما را بزرگ می‌کند. مادر، همیشه در کنار ماست و هرگز ما را تنها نمی‌گذارد. او همیشه برای ما نگران است و همیشه بهترین‌ها را برای ما می‌خواهد.

مادر، معلمی مهربان است که به ما درس زندگی می‌دهد. او به ما می‌آموزد که چگونه خوب باشیم، چگونه مهربان باشیم و چگونه با دیگران رفتار کنیم. مادر، دوستی صمیمی است که همیشه با ما درد و دل می‌کند و ما را می‌شنود. او همیشه برای ما یک تکیه‌گاه محکم است.

مادر، هدیه‌ای از جانب خداوند است که باید قدر آن را بدانیم. ما باید همیشه از مادران خود قدردانی کنیم و به آنها احترام بگذاریم. باید همیشه برای آنها دعا کنیم و برای سلامتی آنها آرزوی خیر کنیم.

نتیجه‌گیری:

مادر، نعمتی بزرگ است که خداوند به ما ارزانی داشته است. ما باید قدر این نعمت را بدانیم و همیشه از مادران خود مراقبت کنیم.

انشا در مورد مادر کوتاه کلاس ششم 2 انشا در مورد مادر کوتاه کلاس ششم 4 انشا در مورد مادر کوتاه کلاس ششم 1

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا