انشا

انشا در مورد فصل بهار کلاس هفتم

انشا در مورد فصل بهار کلاس هفتم

مقدمه

بهار، فصل رویش و شکوفایی است. فصلی که طبیعت از خواب زمستانی بیدار می‌شود و زیبایی‌های خود را به رخ می‌کشد. بهار، فصل نو شدن و شادمانی است. فصلی که همه چیز تازه و سرزنده است.

بدنه

با فرا رسیدن بهار، هوا گرم‌تر می‌شود و آسمان آبی‌تر می‌گردد. خورشید با تابش گرمای خود، زمین را از سرمای زمستان می‌رهاند. برف‌ها آب می‌شوند و رودخانه‌ها جاری می‌شوند. شکوفه‌ها بر شاخه‌های درختان می‌نشینند و عطر دل‌انگیز خود را در هوا پراکنده می‌کنند. پرندگان با آوازهای فرح‌بخش خود، فضای طبیعت را نوازش می‌دهند.

در بهار، همه چیز نو می‌شود. درختان و گیاهان، لباس‌های سبز و تازه‌ای به تن می‌کنند. حیوانات از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و به زندگی خود ادامه می‌دهند. انسان‌ها نیز با فرا رسیدن بهار، شادی و نشاط بیشتری را تجربه می‌کنند.

نتیجه گیری

بهار، فصلی زیبا و دل‌انگیز است که همه را به وجد می‌آورد. این فصل، یادآور شکوفایی و رستاخیز است. بهار، نوید فصلی جدید و پر از امید را می‌دهد.

توصیف زیبایی‌های بهار

در بهار، همه چیز رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرد. درختان، سبز و سرسبز می‌شوند. گل‌ها، با رنگ‌های متنوع خود، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. پرندگان با آوازهای شاد خود، فضای طبیعت را پر از شادی و نشاط می‌کنند.

آسمان در بهار، آبی‌تر و صاف‌تر از همیشه است. خورشید با تابش گرمای خود، زمین را از سرمای زمستان می‌رهاند. نسیم‌های بهاری، خنک و مطبوع هستند و احساس آرامش را به انسان منتقل می‌کنند.

بهار، فصلی است که همه چیز در آن نو و تازه است. فصلی است که امید و شادمانی را در دل انسان‌ها زنده می‌کند

3.4/5 - (60 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا