دروس

الهه خادمی بازیگر نقش غزال مستوران

الهه خادمی بازیگر نقش غزال مستوران

زندگی و کارنامه هنری الهه خادمی

الهه خادمی، بازیگر جوان و توانمند ایرانی، در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن است و از سال ۱۳۸۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

الهه خادمی (19)
الهه خادمی (19)

کودکی و نوجوانی

خادمی دوران کودکی و نوجوانی خود را در تهران سپری کرد. او از همان دوران علاقه زیادی به هنر داشت و در زمینه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر، موسیقی و نقاشی فعالیت می‌کرد.

الهه خادمی (18)
الهه خادمی (18)

آغاز فعالیت هنری

خادمی فعالیت هنری خود را با دستیاری کارگردانی در فیلم‌های «شب» و «هر شب تنهایی» در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. پس از آن در سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که سال ۱۳۸۸ از شبکه یک سیما پخش شد، برای نخستین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت و در نقش خانم غفاری صاحب یک رستوران بازی کرد.

الهه خادمی (16)
الهه خادمی (16)

حضور در سریال‌های پرمخاطب

خادمی در سال ۱۳۹۲ با معرفی سارا بهرامی بازیگر شناخته‌شده سینما به جلیل سامان برای ایفای نقش در سریال «پروانه» معرفی شد و در این سریال بازی کرد. او در این سریال نقش اشرف، دختری جوان و معصوم را بازی کرد که در شرایطی سخت و دشوار قرار می‌گیرد.

الهه خادمی (14)

خادمی پس از آن در سریال‌های دیگری از جمله «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری، «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و «مستوران» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی ایفای نقش کرده است.

الهه خادمی (13)

بازی در سریال ۸۷ متر

خادمی در سریال «۸۷ متر» نقش ساناز، یکی از دو شخصیت اصلی سریال را بازی می‌کند. ساناز دختر جوانی است که با خانواده‌اش در یک آپارتمان زندگی می‌کند. او با محسن، پسر خانواده خلیلی که در آپارتمان روبه‌رویی زندگی می‌کند، آشنا می‌شود و رابطه عاشقانه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

الهه خادمی (12)

بازی در سریال مستوران

خادمی در سریال «مستوران» نقش غزال، رهبر قبیله وحشی‌ها را بازی می‌کند. غزال شخصیتی قدرتمند و مقتدر است که برای دفاع از حقوق مردم قبیله‌اش می‌جنگد.

الهه خادمی (8)

جوایز و افتخارات

خادمی برای بازی در سریال «۸۷ متر» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین برای بازی در سریال «مستوران» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم شهر شد.

الهه خادمی (15)

الهه خادمی (11)

الهه خادمی (9)

الهه خادمی (7)

الهه خادمی (6)

الهه خادمی (5)

الهه خادمی (4)

الهه خادمی (3)

الهه خادمی (2)

الهه خادمی (1)

سانای امیرآبادی در مستوران

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا